FOKI LOOKI

Motivering till varför att jag måste vinna är:
 
att jag är i ett väldigt,väldigt stort behov nu. Min mormor har just flyttat . ringa ifrån hem telefonen
kostar väldigt mycket. såklart min mormor. Min mobil blev nerbränd för ett tag sen och min
mamma kan inte betala för att vi är 6 stycken i familjen . Så vi har inte råd. För att alla i familjen
behöver ny mobil. Min mobil som jag hade är nerbränd utav några stojjare. Och om jag vinner
skulle jag bli överlycklig,så för en gång skull och låt mig vinna snälla!. Det skulle också vara
helt underbart att få uppleva en mobil med 1000 kr!. Jag skulle värkligen känna mig som en prinsessa.Jag brukar
inte vara med på dina tävlingar för att jag känner att varför just jag skulle vinna.Nu är det hära min tur tänkte jag
Jag känner att nu har jag chans att vinna.. För att nu har jag lärt mig att dom enda hindrena man kan sätta upp
är hindrena man sätter upp för sig själv.
 
jag har gått med i dendära facebookgruppen.
oCH jag har skrivit motiveringen på min blogg.
Och så har jag skrivit på komentar i dedära inlägget att jag är med och tävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0